Telefonda İletişim
Telefonda İletişim: Telefonda Etkili İletişim Eğitimi; firmanızın vitrini olan çalışanlarınızın, kurum kültürü ve kalitenizi etkili bir biçimde müşterilerinize telefonda aktarabilmesini sağlamak, etkileyici bir şirket imajı yaratmak için gerekli becerileri kazanmalarını amaçlamaktadır.

Etkinlikler:
- Test uygulamaları ve sonuçların değerlendirilmesi
- Telefon görüşmesi kaydı
- Konu ile ilgili aktiviteler yaparak, iş hayatı simülasyonlarını tartışmak
- Grup çalışmaları ile katılım sağlamak
- Role Play çalışmaları
Hedef Davranışlar:
- Telefon görüşmelerinde sesini etkili biçimde kullanır.
- Karşı tarafa aktarmak istediği mesajı kısa, öz ve organize biçimde aktarır
- Etkili dinler.
- Karşı tarafı doğru anlayabilmek için uygun soruları sorar.
- Temel telefon kurallarını bilir ve uygular.
- Şikayetleri ve problemleri etkili biçimde ele alır ve çözümler.
- Görüşme sırasında karşı tarafın iletişim biçimini analiz eder ve uygun biçimde yaklaşır.
- Görüşme sırasında stresiyle baş edebilir.
- Görüşme sırasında karşı tarafın stresini yönetebilir ve sakinleştirir.