Telefonda İletişim

Telefonda İletişim: Telefonda Etkili İletişim Eğitimi; firmanızın vitrini olan çalışanlarınızın, kurum kültürü ve kalitenizi etkili bir biçimde müşterilerinize telefonda aktarabilmesini sağlamak, etkileyici bir şirket imajı yaratmak için gerekli becerileri kazanmalarını amaçlamaktadır.

Etkinlikler:

  • Test uygulamaları ve sonuçların değerlendirilmesi
  • Telefon görüşmesi kaydı
  • Konu ile ilgili aktiviteler yaparak, iş hayatı simülasyonlarını tartışmak
  • Grup çalışmaları ile katılım sağlamak
  • Role Play çalışmaları

Hedef Davranışlar:

  • Telefon görüşmelerinde sesini etkili biçimde kullanır.
  • Karşı tarafa aktarmak istediği mesajı kısa, öz ve organize biçimde aktarır
  • Etkili dinler.
  • Karşı tarafı doğru anlayabilmek için uygun soruları sorar.
  • Temel telefon kurallarını bilir ve uygular.
  • Şikayetleri ve problemleri etkili biçimde ele alır ve çözümler.
  • Görüşme sırasında karşı tarafın iletişim biçimini analiz eder ve uygun biçimde yaklaşır.
  • Görüşme sırasında stresiyle baş edebilir.
  • Görüşme sırasında karşı tarafın stresini yönetebilir ve sakinleştirir.